Yaşıyor!
Alfa projesi sona yaklaşırken Ant'ın aracı çalışır hâle getirmesi ve tasarımın son rötuşlarını onaylaması gerekiyor. Bu etap için efsanevi tasarımcı Chip Foose'a danışıyor.