Tek Kollu Haydut
Alfa tamirinin ilk yarısı geride kalırken yırtılan pazı kası projeyi tehlikeye sokuyor. Ant'ın eşi, 158'in tek koltuklu olduğunu öğrenince şaşkına dönüyor.