Yeşil Işık
Ant, bebeğinin doğumuna sayılı günler kala iddialı Alfa projesinde son düzlüğe giriyor. Arabayı ABD Grand Prix'inde görücüye çıkarma planında olumlu gelişmeler yaşanıyor.