Bartu, hayatında köklü değişiklikler yapma kararı alır ve menajeri Şermin'le yollarını ayırmayı planlar. Ancak, Şermin’le bu konuyu konuşurken araya bir proje teklifi girer ve Bartu, kendini yine beklentilerin ortasında bulur.