Bonkis
Deniz, Bonkis kafesini yaşatmaya çalışırken aşkı eski sevgilisinin kayınbiraderinde bulmaya kalkar. Bu, hem hayatını hem de ilişkilerini karıştırır.
Deniz tam bir şeyleri yoluna koyduğunu düşünürken kafede işler tepe taklak olur.