Ben Bu Boşluğu Nasıl?
27 yaşındaki Derin, babasının öldüğü gün aşık olur ve bu deneyimle ilgili bir kitap yazar.
27 yaşındaki Derin, babasının öldüğü gün aşık olur ve bu deneyimle ilgili bir kitap yazar. Hem yazarlık yolculuğuyla hem de babasının kaybıyla başa çıkmaya çalışan Derin’in hikayesi, duygusal ve derinlikli bir yolculuk sunar.