Deniz, hayallerinin peşinden giderek Bonkis adında bir kafe açar, ancak ekonomik zorluklarla mücadele eder. Ailesinin karmaşık hayatıyla uğraşırken aşkı, eski sevgilisinin kayınbiraderinde bulmaya çalışınca işler daha da karmaşık bir hal alır.
Deniz tam bir şeyleri yoluna koyduğunu düşünürken kafede işler tepe taklak olur.