Ünlü Var Mı?
Sabahın ilk ışıklarına kadar ünlü peşinde koşup, “skandal” haber kovalayan dört acar magazin muhabirinin tüm yıla yayılan, İstanbul gecelerinden Bodrum’a uzanan, çarpıcı ve eğlenceli hikayesi.