Bartu, oyunculuk kariyerinde zor zamanlar geçirmektedir. Bir dizi seçmesine katılır ancak kendisini ciddiye almayan insanlarla karşılaşır. O esnada hayatının yönünü sorgulayan Bartu, kendini ve kariyerini yeniden değerlendirmeye başlar.