Kapıcı Şaban, Bartu'ya ev sahibinin kirayı ödemediği için evi satılığa çıkaracağını söyler. Fotoğrafçı arkadaşı Erdi'nin stüdyosunda yaşlı bir modelle yapılan çekim sırasında Bartu, işsizlik ve başarısızlık hissiyle boğuşur.