You May Need a Life Jacket
Adriano asks Alex for a threesome with a shocking participant. Alliya lays down a hard boundary about Shawn's past hook ups. Luke walks away when Madelein refuses to apologize. Kyle wants to know when the last time Ani was with her ex.