We're Experiencing Turbulence
Shawn sees Alliya for the first time since she began living as a woman, Alex doesn't want Adriano to pressure her into threesomes, Kyle's odd behaviors make Ani wonder if she's making the right decision, and Luke and Madelein reunite in Colombia.