A Wake-Up Call
Tensions flare between Luke and Madelein when he brings up a prenup. Alex is concerned she may be forcing her relationship with Adriano. Shawn worries as Alliya says goodbye to Douglas. Kyle and Ani get emotional and decide someone needs to compromise.