Check Your Baggage
Luke spoils Madelein with a luxurious life in Colombia, and worries she'll leave him if it all falls apart, Ani hopes Kyle will quit his sperm donation hobby, and Shawn fell in love with Douglas, but three years later, his boyfriend is living as a woman.