Sightseeing the Truth
Alex meets Adriano's mother and makes a plea for her religion. Madelein breaks down when Luke hesitates while visiting a wedding venue. Kyle gets an STD test as Ani looks to a friend for advice. Shawn plans a big surprise for Alliya.