The Mile High Club
Ani confronts Kyle about his recent sperm donations. Shawn is unsure if he can reconcile who Alliya is now with the person he fell in love with. Luke confesses to Madelein that he lost his job. Alex gets to Italy and tells Adriano it's her or threesomes.