Paul in Joanne se končno lahko javno predstavita kot mladoporočenca ter izkusita vzpone in padce Hollywooda. Pozneje, ko se ob pritiskih materinstva Joanne umakne iz soja žarometov, Paul ugotovi, da je njegova zvezda v vzponu.