S filmi, kot sta "Butch Cassidy in Sundance Kid", doseže Paul mednarodno slavo, poleg svojega statusa vodilnega hollywoodskega izbranca. Pozneje se Joanne vrne iz polovične upokojitve in zaigra v Paulovem režijskem prvencu.