Paulov alkoholizem še naprej uničuje njun zakon in Joanne postavi možu ultimat – naj se strezni ali odide. Paul se zaradi osebne tragedije na vrat na nos loti nevarnega hobija: vožnje z dirkalnim avtomobilom.