V zgodnjih 50-ih letih 20. stol. se ambiciozna Paul Newman in Joanne Woodward srečata kot študenta na Broadwayu. To je sprožilo dve legendarni karieri Hollywooda in desetletja dolgo ljubezensko zgodbo. Le ena težava je: Paul je že poročen.