Po sinovi smrti Paul in Joanne usmerita žalost v dobrodelne dejavnosti pri Newman's Own. Medtem ko vsak zase doživljata preporod kariere, je njuna najtrajnejša zapuščina prav osebna ljubezenska zgodba.