Mračna resnica osebnostnih testov
Dokumentarec raziskuje presenetljive vire ameriške obsedenosti s testiranji osebnosti in kako so ideje o osebnosti oblikovale svet okrog nas.
Dokumentarec raziskuje presenetljive vire ameriške obsedenosti s testiranji osebnosti in si ogleda, kako so ideje o osebnosti oblikovale svet okrog nas.