Boyd in Sara odpotujeta globlje v gozd, kot je Boyd kdajkoli šel, in se srečata z novimi in grozljivimi skrivnostmi. Jimovo zaupanje v radijski stolp začne pešati. Zgodi se nepričakovana tragedija, Kenny in Kristi pa se zbližata.