Družinsko potovanje Matthewsovih doživi grozljiv preobrat, ko zavijejo v majhno pastirsko mesto, ki ga ne morejo zapustiti. Ko se njihov družinski avtodom ponesreči, jih šerif Boyd Stevens in drugi prebivalci hitijo rešiti še pred sončnim zahodom.