Boydov načrt, da se odpravi v gozd, izzove nepričakovan Kennyjev odziv. Jade prosi Jima za pomoč pri eksperimentu, medtem ko Tabitha pride do srhljivega odkritja, ki jo pošlje na edinstveno pot iskanja odgovorov.