Jim, Tabitha in Ethan se začnejo spraševati, kje so, in upajo, da bodo tako našli pot domov. Ellis in Fatima pokažeta Julie lažjo plat življenja v mestu. Jade se trudi razumeti njihov položaj, medtem ko Boyd išče vodstvo.