Oče Kathri pove Boydu, zakaj meni, da bi bila Sara lahko koristna. Jim in Tabitha najdeta tolažbo drug v drugem. Colony House praznuje prvo obletnico Fatiminega prihoda z zabavo, kjer gre vse zelo narobe.