Po še eni smrti Boyd podvomi o svoji odločitvi, da bi odšel. Kenny sprejme svojo novo vlogo. Z idejo o gradnji radijskega stolpa pridobi celo mesto. Fatima spodbudi Ellisa, naj se spravi z očetom, preden bo prepozno.