Kulinarična novinarka, avtorica kuharskih knjig in osebnost na YouTubu Priya Krishna vodi Seleno skozi enostavno in okusno kosilo "indijskega" toasta dahi s chutneyjem iz koriandra, z zelenjavo polnjenim kachumberjem in osvežilnim shikanjijem.