Umetnica, aktivistka in kuharica DeVonn Francis bo s Seleno pripravila imeniten jamajški obrok. Flambirano bananino torto in praženega hlastača z bananinimi listi. Bosta njena prva poškodba in poskus, da bi odprla kokosov oreh uničila kosilo?