Spletna senzacija in lastnik restavracije Matty Matheson, velika osebnost s še večjim obrokom v mislih, sprehodi Seleno skozi rebrca v slogu Miamija v enem ndajokusnejših (in najbolj glasbenih) obrokov doslej.