Selenino kuharsko potovanje naredi poln krog, saj se vrne njen prvi kuharski mojster Ludo Lefebvre in vidi, kako je zrasla, medtem ko pečeta morski list z zapečenim paradižnikom, za sladico pa ananas z začinjeno karamelno omako.