Z emmyjem nagrajena televizijska ikona Rachael Ray bo Seleni za njuna stara starša pomagala pripraviti slastno večerjo z ocvrto ribo v pivskem testu in solato Elode, ter Michelado, ki jo bo pripravil Rachelin mož John.