Pri njeni prvi osebni lekciji se Seleni pridruži legendarni kuhar Gordon Ramsay. Ali bo Selena z zrezkom na maslu, pečenimi pokrovačami in še marsičem na ambicioznem jedilniku sploh lahko sledila njegovim hitrim navodilom?