Priznana strokovnjakinja za prehrano Padma Lakshmi Selenini posadki postreže žensko malico v južnoindijskem slogu: sladki curry s kozicami in kokosov riž. Ker pa ni dobre malice brez okusne pijače, bo zraven postregla še domači masala chai.