V sproščeni virtualni kuhinji se krešejo iskre. Z nagrado James Beard nagrajeni Kwame Onwuachi Seleni za nedeljsko večerjo predstavi tradicionalno nigerijsko hrano – riž jollof, piščanca v rdeči enolončnici in ocvrte banane za kuhanje.