Seleni se na festivalu ogljikovih hidratov pridruži ambasador italijanske kuhinje Fabio Viviani. Pripravili bodo njegovo značilno pico v ponvi, fokačo in paradižnikovo marmelado na opečencu – popoln namaz za zabavni večer iger pri Seleni!