Seleni se z druge strani luže oglasi legendarni kuhar Jamie Oliver, da bi se ji pomagal pripraviti na njen najljubši čas. Božično kosilo bosta popeljala na višjo raven in med drugim pripravila pečenega piščanca dukkah in Eton mess.