Avtorica knjižne kuharske uspešnice Ayesha Curry svojo oboževalko Seleno nauči pripraviti vrhunski jedilnik za zabavni ogled tekme: vroči medeni sendviči s piščancem, sladka čili čičerika in v pršut zaviti datlji.