Čas je za popolno večerjo z morskimi sadeži. Teksaški kolega Aarón Sánchez bo Seleno popeljal v svet slastne pojedine. Med drugim bosta pripravila rakov ravigo in jastogov ceviche. Nobel okusno, kaj?