Avtorji Robotskega piščanca se sprašujejo, kdo je moral sprehajati King Konga. Michael Bay razkrije skrivnosti o Transfomerjih 5. Stric Pennbybags ima monopol na S&M. Bitch Pudding izboljša klasiko.