Avtorji Robotskega piščanca razmišljajo, kaj bi se zgodilo, če bi se Darth Vader naučil reči "oprosti". Zajček Dolgoušček gre s transvestitstvom korak naprej. Terminator malo preveč spremeni prihodnost.