Hollywood se tako slabo odreže, da je Godzilin boj z Jasonom pravzaprav dober. Kako se pomerita Bob the Builder in Handy Manny? Deklica z vžigalicami ugotovi, kako lahko smrtonosno uporabi svoje vžigalice.