Mikrofon je po zaslugi avtorjev Robotskega piščanca padel, toda pobral ga je Walter White ml. Oblačila Exo-Squada so pripravljena za prvo nalogo, za drugo pa ne. Remy pripravi novo različico ratatouillea.