The Property Brothers poskušajo ugoditi Lexu Luthorju, ki mora prodati nepremičnino. Ameriška vojska ugotovi, kako uporabiti Inšpektorja Gadgeta. Robotski piščanec pripoveduje zgodbo o Zlatolaski in treh medvedih.