Billy prisili Spencerja in Frausta k sodelovanju. Večer se zanimivo zasuka, ko naletita na Jordana in Asherja. Olivia se veseli dolgo pričakovanega druženja z Laylo, vendar se to ne odvije tako, kot je načrtovala.