Ko se razkrije resnica, je Laura besna in soočiti se mora s posledicami. Spencer, ki vidi, kaj se dogaja, ji noče stati ob strani in svoje prijatelje prosi za nekaj, kar bi lahko ogrozilo preostanek njihove sezone.