Iskalec talentov s kolidža govori s Spencerjem in ta se mora odločiti, ali je vredno vseh obveznosti in pričakovanj. Billy ugotovi, da se je igra novačenja spremenila in dobi zamisel o tem, kako pomagati svojim igralcem.