Njegov podajalec se mora odreči tekmi proti Westlaku, Spencer pa sebi in mladim članom ekipe naloži še večje breme, saj je na kocki veliko več. Billy in Jordan sta zaskrbljena, ker se Willie v igri ni izkazal po pričakovanjih.