Space Jam: Nova legenda
LeBrona Jamesa in njegovega mladega sina Doma v digitalni prostor ujame odpadniška umetna inteligenca. LeBron mora povesti Bugsa in Lolo Bunny ter vso druščino risank Looney Tunes do zmage zoper digitalizirane košarkarske prvake.